Sevim07 45 dk dan az olan uykulara felaket uykuları diyorlar. dinlenemeden huysuz kalkıyor bebekler genelde nasıl uyutuyorsan uyut yöntemin ilk etapta hiç önemi yok öncelik uykuya geçirmek. Gündüz 20 30 dk ya kadar uyutmaya çalışmak gerekiyor. Gece uykuları daha uzun olduğu için birbuçuk saate kadar. Uyumasada konuşmayıp nasıl uyutuyorsak aynı şekilde devam edilmeli. Geceyse ışığı açmayıp döndürmeye çalışmalıyız. Diyelimki çok denedik dönmedi tamam hadi kalkalım diyoruz perdeleri, ışığı açıp biraz oyun oynayıp aklını dağıtıp tekrar rutinlere başlıyoruz. bir yaşına kadar pış pış sesi mucizevi etkiye sahip ilk denememde etkiledi! Netten hazır kayıt sesi var. Yükleyebilirsin telefonuna birde uyku müziği biz ilk uyku müziğini açıyoruz hep aynı rahatlatıcı müzik hem uykuyu hatırlatıyor hemde sakinleştiriyor. tepinirken bir anda sakinleşir, sakinleştimi pış pış la hemen uyur. Bir 13 14 aylıktan sonra uyarıcı olduğu için biz bıraktık artık pış pışı çok hareketliyse rahatlatıcı müzik dinliyoruz ama bazen.
İlk başta fayda etmiyor gibi görünüyor, ama 1 ay bazen 40gün sonra ciddi fayda ettiğini görüyorsun. Bir anda iki kat uzuyor uykular ben bunu tv de bir uzmandan dinledim bende uyguladım 1 ay sonra 20 25 dk yı geçmeyen gündüz uykularımız bir anda 1 saat bir buçuk saatlere çıktı. Maşallahımız var şuanda diş dönemleri ve bazı aksaklıklar hariç iyi uyuyor saatleri kesin düzenli 20 aylık oldu. 1 senedir falan düzeni korumaya çalışıyorum! Bazen sekiyor ama herkese herşeye sınır koyuyorum çünkü benim bebeğim düzen seviyor düzeni azıcık bozulsun bütün güne yansıyor. Uyumuyor yemiyor huysuz oluyor! Herşeye ağlıyor. Uykusu düzenliyse çok keyifli neşeli sakin bir bebek . 3 4 gün düzeni koruyamazsam bu sefer herşey raydan çıkıyor! Merak ettiğin birşey olursa ayrıntılı tekrar konuşabiliriz. İnşallah uzar uykularınız .