Nurbanu merhaba canım bebeğim doğduğundan beri döşeğinin baş kısmının altına yastık koydum yatağını hafif eğimli hale getirdim. Düz zeminde kusuyor gazını çıkarsa bile. Şuan 3,5 aylık hala aynı şekilde kullanıyorum. Altını beslenmeden önce açıyorum yoksa yatırdığımda çıkıyor sütler ağzından.