tugceo92 Sapsikanne bir yere cikmayi dusunmuyorum acikcasi. Kapalı yerleri normalde de pek sevmem, avm tarzı yerler zaten tıkış pıkıştır şimdi 🤣 evde aktivitelere devam yani😁