Merhaba biraz önce durduk yere kalbim böyle bi sıkışma gibi bisey oldu bi anda çok kötü bir histi kalp krizi geçiriyorum zannettim ve hala da etkisinden çıkamadım neden böyle oluyor ya şimdi de sürekli kalbimi dinliyorum tansiyon ölcüyorum kalp krizi mi geciricem acaba diye düşünüp duruyorum