susibel Merhaba oğlum 2,5 yaşında sürekli ağlıyo istediği olmadığımdan yada en ufacık şeye sürekli çığlık çığlığa ağlıyo binadakiler kapıya geliyo insanların bebim ona zarar verdiğimi düşünü
2133ayse2133 susibel bizimde öyle kaynanam gül bana yükleniyor sen ona kizdigin için böyle oluyor diye aksine onlar her istediğini yapıyor diye bişi istediğinde yapmasam bana vuruyor kaynanama bana vurmasını söylüyor beden diliyle 😑
susibel 2133ayse2133 ya oğlumda bana vuruyo ama gelişimsel pediatriden randevu aldım bakalım babası sabhları işe giderken binayı yıkıyo bizim insanımızda anlayış duyarlılık yok kapıya geliyolar boldu annenmi dövüyo diye soruyolar 😬😔
2133ayse2133 susibel bizimkide öyle babasının adını duyduğunda bile sanki 40 kişi onu dövüyor öyle içten ağlıyor cok sulu göz zaten gözyaşları akmaya meilli hemen