Dlranlkrn Yeniannee23 ay yeni gördüm mesajınızı valla :/ girdim mecburen bensiz durmuyor bide mama falan icirdim müzik dinlettim ama bakamadım agladım😥
frdclk Ygzbebis Bardak koymayı 3. Günden sonra bırakın dıyorlar bızım yarın 4. Gün olacak .. ben de koyup koymamakta kararsız kaldım açıkçası… İyileştiği nasıl anlaşılıyor kabuk mu tutuyor
Ygzbebis frdclk kabuk tutmadı rengi açıldı biraz kırmızı morumsu duruşu gitti bi kaç gün daha koyun bardak bence bi zararı yok
frdclk frdclk Arkadaşlar iyi ki yaptırmışım 3 gün sıkıntı çektik bardağı çıkarınca her şey eski düzenine döndü 🫶 sünnet düşünenler bir an önce yaptırsın gecikmesin
Ezel_26 frdclk 14 ayliyiz bende yaza yaptrayim diyrum gecmi kaliriz aceba kalbimizde sıkıntı var bizim
frdclk Ezel_26 Geçmiş olsun 🌼 Evet biraz geç .. 1 yaş ile 5 yaş arası önermiyorlar. Bize bile geç dedi doktor. 9 aylıktı 10 aya gireceğiz çok hareketli en iyisi erkenden yaptırmakmış bilemedik .
Ezel_26 frdclk aslında 2 ile 5 diyorlar ya devlet yapmıyor mesela sehr hastanesi 2 yaşından sonra yaparım dedi