Sorun tek kahvaltı da değil genel olarak yemiyoruz yani yemel yemiyoruz bunkadar. İkizlerim 16 aylık herşeyi çiğner çiğner atarlar yutmak kesinlikle yok. 16 aylık ve 8 kilolar şaka gibi tamam zayıf doüdular ikizlet ama bu kadar mı olur anlamıyorum. Bıktık çevrenin lafından bunlar niye böyle böyle psikolojimi bozdular. Ya geçen biri kucagına aldı ayyy diyor tavuğun tüyü gibiler. Yani çok ta hareketliler. 1 dk oturuyorlar ikizler ama 8 aylık süründülwr 1 yaşında yürüdüler. Gel git gel acıyor ver aç alo anne baba abla gibi kelimeler de konuşuyorlar. Telefonu getir diyorum getirirler. Peçeteyi ver derim verirler. Ama ben bu çocuklara yemek yediremiyorum. İitah şurubumu vermedim macun mu alığ vermedim ne yaptıysam boş ağzından yemek giriyor diğerinin elini yüzünü silene kadar bakıyorum yaptı kakasını onu temizleyene kadar diğeri yapıyor yemek yer yemez altına yapıyorlar. Güb içinde vallahi billahi 1 dk oturmaz mı bir çocuk oturmuyorlar. Ben ne yedirebilirim bunlara bilmiyorum. Mamaya devam ediyoruz. Hasret kalmış içime 150 cc bir mamayı bitirmeleri. 2.5 yaşında kızım var oda 11 kilo bu çocuklar niye böyle oda yemez aslında geliyor acıktım der 3-5 lokma yer doydum der ya demek ki yapıları böyle diyorum. Ama çevreden bıktım. Takma boşver diceksiniz belki vallahi kendimi suçluyorum ben mi bakamıyorum >!edemiyorum diyorum. Aylardır forumda bile yokum. Telefonu bilw eline almıyorum çocuklar elimde görüp telefona bağımlı olmasınlar diye. 2.5 yaşındaki kızım da ikizler de bilmez telefon asla. Kısaca kızlar öneri verin ne yedireyim ben mesela kahvalrı ara çğün öğle yemeği ara öğün akşam yemepi uyumadan önce iöyle ne yedirdiğinizi yazarmısınız