Aysebrc-01 canım anne sütü ile zekanın hiç alakası yok ya teyzemin kızı da sadece mama ile büyüdü ilk günden beri. Neresinde ne eksiklik var ? Diğer çocuklardan ne farkı var?
Lütfen böyle şeyleri dert etme kendine. Kimi çocuk süt gelsede icmiyor, kimi çocuk emiyor ama süt gelmiyor, kimi çocuk mamayi da biberonuda reddediyor. Yani her çocuk kendine özeldir, hepsi birbirinden farklıdır. Bence sen bunları bilecek hatta ve hatta Diğer insanlara da nasihat verecek bir annesin. En kısa zamanda kendini topla kuzum 🥰 kendime, çocuğuma ve eşime ne kadar faydalı bir anne, eş olurum diye alışmaya bak hepsi geçecek sabır 🤗