Beyzakaralar Ayni aydayiz kelimeden çok anlamlı kelime kullanması önemli maalesef kitaptaki gibi olmuyor su kadar kelimesi olmuyor.benimkide baba,dede,nenne(anne) diyor.mama,meme de diyordu demiyor….ama bizimki mesela babasına baba diyor sıkıntı yok,kendi kendine babildama gibi bababab da yapıyor sizinki de tekrar ediyor mu?yani anlamlı kullandığı bir kelimeyi mesala dedesine dede diyor ama kendi kendine dedededede dediği oluyor mu yoksa artık o evreyi geçti mi?