Heisenberg Hazelinannesi Bir miktar şişmesi, aşının tuttuğu anlamına geliyor bir süre sonra kabuk bağlamaya başlayıp yara haline dönüşecek🙏🏻
buussrraa Hazelinannesi canım bebeginin aşı yeri ne alemde benim bebegimde aynısı oldu ama tam 1 ay sonra dr a gittin mi
Heisenberg Hazelinannesi Tamam öyle olması gerek zaten :) Oğlum 7 aylık olacak daha yeni yeni geçmeye başladı kabuk tutma olayı. Bu süreçte şişlik, iltihap ve kabuk tutma normal kabul ediliyor😇🌸
Asilveannesi Yasinimmm evet bana sağlık ocağında mi ebe öyle söylemişti yara tarzı olmazsa tutmadığının göstergesidir diye
Asilveannesi Yasinimmm inan bilmiyorum canım sağlık ocağını arayıp öğren istersen. Çünkü deri altına yapılan bir aşı verem aşısı direk batırmıyorlar kola