melike567 Ay hiç beklemiyordum gerçekten 😂Sabah kalkınca ilk iş hemen kahvemi içmek( çay kaşığıyla Türk k.,kakao, tarçın,süt) sonra bir saat geçiyor zaten iki tane haşlanmış yumurta veya acılı menemen yapıyorum o ekmeksiz o kahve hem tok tutuyor hem iştah kesiyor ki benim gibş birinin iştahını kesmesi mümkün görünmüyordu 😂😂Çikolata bile istemiyor canım hayretler içerisindeyim resmen bulandırıyor. Öğlen midem kaşınınca üç kaşık yoğurt yiyorum içine bişeyler koyan var ama ben yiyemedim onu. Bir bardak limonlu su içiyorum tokluk hissi oluşuyor. Ara öğünde bir avuç çerez bir elma yiyorum. Akşam yemeği yağsız az kalorili hazırlıyorum genelde kendime dün tavuk yedim bir parça diyeyim yine ekmeksiz bu şekilde aç kalmıyorum kesinlikle canın bişey çekmiyor istemiyor