Bebegim dogdugundan beri emerek uyuyordu, yavas yavas bundan vazgecirmeye calisiyorum emzirip kucagimda pispis yaparak uyutuyorum, bazen uyuyor ama yatagina koydugum anda uyaniyor. Bu sekilde uyutmaya calisirken saatler geciyor, gunduz uykusu yok denecek kadar az. Bu zamanla duzene girer mi veya yataginda uyumayi nasil ogretebilirim? Cok uzuluyorum uyutamadigim icin