Bizde böyle bir durum olmuştu haşere ısırığı olabilir dediler sağlık ocağında, ne haşeresi diye düşünmüştüm. Bi kaç güne karıncaların bebişin yatağına geldiğini gördüm. Hiç aklıma gelmezdi. Düşünmeyeceğiniz bir haşere çıkabiliyor. Siz yine de doktora götürün.