Merhabalar güzel anneler, bebeğim 22 ayı geçti ve 10,5 kilo. Yaklaşık bir senedir çok az kilo alıyor. Tabii ki her bebeğin gelişimi farklı ama ister istemez kafaya takıyorum. Biraz kilo alsın istiyorum. Sizin uygulayıp faydasını gördüğünüz yöntemler var mı ya da değişik yemek önerileriniz? 💐