Esergiller merhabalar benim kızım 5 aylık egzaması var. 2 aydır gitmediğim çocuk doktoru alerji doktoru kalmadı ama geçmedi verdikleri her krem daha da arttırdı sanki. Geçen hafta bi cilt doktoruna götürdüm Allah bin defa razı olsun yatıp kalkıp dua ediyorum çok şükür iyileşmeye başladı kızımın tüm vücudunda vardı parmaklarına kadar. Topıcrem diye bi marka var duymuşsunzdur belki onun şampuanını ve vücut sütünü aldırdı bi de egzama için krem verdi bunları kullandık dermatop diye çok şükür çok hızlı sonuç aldık kesinlikle öneririm larosch mustela falan kullandık öncesinde hiç etki etmedi bize nemlendirici olarak.