Arelmom33 Kizlar evde hastane tibi var bebegim 9 aylik bir turlu istemiyor ağlıyor acaba dedim sesiz olandanmi alsam uyurken en azindan kullanirim diye kullandığınız varmi nexus marka haric cunki onu doktor iyi degil dedi
Aloneeee Arelmom33 Nexus taşınabilir kullanıyorum çok da memnunum . Neden iyi değilmiş ki ? Sessiz çalışanlar sadece öyle taşınabilir olanlar ve hepsi aynı sistemle çalışıyor o zaman hepsi zararlı olur. Biz ilk çıktığından beri kullanıyoruz (sürekli hastalar sağolsun yavrularım) bir zararını görmedik doktorlarda hiç kötü felan demedi
Gly_87 Arelmom33 2 yildir nimo kullaniyorum ve cok memnunum, sessiz oldugu icin önceleri uyurken yapardim rahatca simdi kizim alisti 3 yasinda kendi tutup yapiyo artik👍👍
elifminamom Arelmom33 iyi marka düşünüyorsan omron tavsiye ederim sessiz güzel çalışıyor biraz pahalı ama uzun yıllar kullanılabilir duruyor
Tuba_engn Arelmom33 Merhaba. “Nimo” marka kullanıyorum uzun süredir. Kullanan arkadaşlar ve eczacı kuzenim tavsiyesi ile almıştım. 34 aylık son bir haftadır ağır bir süreçten geçtik 10 gündür, günde 5 defa hava veriyordum. Geceleri en güzel yanı sessiz olması idi. Artı taşına bilir olması.
Arelmom33 Bronşit dedi dokotr o yüzden iki ilac verdi günde 5 defa mecbur kullanacağım cocuga izdirap çektiriyorum resmen agliyor babasiyla kolunj tutuyoruz ama yok istemiyor o yuzde bildiğiniz guzel uygun bir marka öneriniz ihtiyaçim var
Semaaa39 Aloneeee merhaba nexus bende almayı düşünüyorum. Çok şükür bi hastalığımız rahatsızlığımız yok. Ama bebeğimin burnu uyurken biraz tıkalı gibi geliyor. Ya da ben kuruntu yapıyorum bilemedim. Bunun için kullansam iyi gelir mi acaba? Burun açmada etkilimi?
Aloneeee Arelmom33 taşınabilirlerin hepsi öyle ama maalesef. Hastane tipi olanlar da aşırı sesli bende var sesinden korkuyor çocuklar kullanamıyordum . Nexus alalı 3 sene olacak hiç de düşürmedik. Çocukların eline vermiyorum sonuçta kendim de dikkat ediyorum. Elektronikler illaki hepsi hassas olur
hndathn Benim bildiğim en iyi 2 marka var. Biri nimo biri Nexus. Ben o zamanlar kızım yenidoğan sesinden korkuyor diye alerjik astım hastası olan oğluma nimo almıştım 2 sene önce.o zamanlar Nexus bin lirayı gecikti nimo 800 liraydı şuan ikisinin fiyatı da gayet uygun 2 sene önceye göre. Sadece marka farkediyor 2side şarjlı ve şarjı gayet 2 3 gün gidiyor ilaç parçalama güçleri de gayet iyi. Hiç ses yok diyebilirim nimodan çok memnunum personelide çok çok ilgili oğlumun maske takılan yerini kızım bu sene kırdı mesela hemen iletişim kurdum oğlumun astım hastası olduğunu ve 2 3 bekleme lüksümun olmadığını her gün alması gereken alerji baskılayıcı nebullerinin olduğunu soyledim ertesi gün elime ulasti başlığı
aionatem Merhaba, mininaturaorganic sayfasından VZN Yeni Nesil Taşınabilir Mesh Nebülizatör aldım doktor tavsiyesi ile gerçekten çok güzel buhar veriyor sessiz temizlemesi kolay bayıldım. Daha önce nexus kullandım bir ay olmadan bozuldu
pinkooo_02 Arelmom33 Nexus kullanıyorum çokta menmunun bebeğin uyurken kullanıyorum neden iyi degilki ?
pinkooo_02 Semaaa39 oğlum şuan hasta ben serum fizyolojik içine koyup buhar verdim oğluma çok şükür daha iyi ve ben gayet memnunum
Aloneeee Semaaa39 o tarz cihazların asıl amacı ilaç vermektir. Serum fizyolojik koyup rahatlatmak için kullanan da var. Ben öksürük zamanı soğuk serum fizyolojik koyuyorum o zaman biraz ferahlatıyor ama burnu tıkalı olduğu zaman şahsen ben bir faydasını göremedim. Sadece burundaki sümüğü yumuşatıyor
Aloneeee Nil614kara nebulizatör değil içine koyulan ilaçlar iyi geliyor 💕 onu da doktor yazıyor zaten gerek görürse