cansbade Kızlar dünden beri bebeğimin biraz pişik oldu sudokrem kullanıyordum kestim hemen bephanten kullan dediler evde bephanten plus var olurmu
noluyasanagenemiros Yok bebeklere özel pişik kremi var onu alın derim ya da mustele pişik kremi niye sudocrem kullanma dediler onu da beğeniyorlar
cansbade noluyasanagenemiros her alt açmada sürüyorum ince tabaka halinde ondan oldu heralde diye düşünüyolar