Hayır diyenlerin yalnız ve zor şartlarda büyüttüğü kolik veya aşırı yaramaz bebeği olmamış bence, izleten annelleri kötü hissettirmenize gerek yok, mecbur kalıp izleten anneler var örneğin ekransız ağzını açıp yemek yemeyen bebekler var. Her anne iyidir izletmek zorunda kalan annelerde iyidir ve her anne bebeği için en doğrusunu bilir zaten 🙂