minikbalinannesii gazlı bir bebek ondan sanırım .. ben ilk başta kolik olduğunu gazlı olduğunu anlamamıştım , dediğiniz gibi yapıyordu ve ben kakası war yapamıyor sandım aslında olay gazlı olmasıyla alakalı her beslenmeden sonra mutlaka gazını çıkarın , gaz çıkarma hareketleri war YouTube den bakın uygulayın derim birde gaz damlası kullanın