Kusura bakmayın haddim değil belki ama ben bebeklerin en az 2 yaşına kadar süt hakkı olduğunu düşünüyorum, patatesi, brokoliyi vs her zaman yiyebilecekler ama sütü sadece 2 sene içebilecekler. Inanin sizle aynı durumdaydım cok fazla kilo verdim bir ara ama sorun emzirmeden ziyade vitaminsiz kalmakla ilgiliymis. Doktora gidip degerlerinize baktirip uygun takviyelerle emzirme sürecinizi bir nebze olsun rahatlatabilirsiniz. Birde eski usul emzirme sonlandırma işlemleri çocukların duygu dünyası icin çok sağlıklı degil, düşünsenize şu dünya ile kurdukları en saglam ve rahatlatıcı bağ emme duyguları yani bir anda hemde tiksinerek bundan uzaklaşması pekte makul değil sanki. Eğer illaki emzirmeyi sonlandırma düşünceniz varsa naçizane tavsiyem Adem Güneş’in bununla ilgili bir videosu var youtube da, belki size yardımcı olacaktır bu süreçte😊