nazlimom_ İçine kısa kol hada sıfır kol zıbın giydiricem de , oda ısısı 23-24 derece üstüne ne örtmeliyim?
Misssitare Ben bu ara biraz serinledi diye 1 dogun içine pamuklu pijama giydiriyorum. Üzerini örtmüyorum. Evin ısısı sizinki gibi.