motherisbackk
Son şekerleme yerine 3 kere bir saat uyutmayı deneyin ama sanıyorum ki asıl sorun hem destekli uyuyorsa destekli uyku hem de 6. Ayda bir atak var yani gerçekten 4. Ay dedikleri ne ki dedim, öyle illet. Doktorumda muayene girer girmez atak nasıl gidiyor diyince emin olmuştum zaten😁 6 ve 8 ay atakları kabus gibiydi, sürekli ağlayarak uyanırdı anlayamazdım ne olduğunu. Zaten uyku sorunu doğdu doğalı vardı ama o aylar daha da berbat bir hal almıştı