Merhaba emzirmeden önce 2-3 gündür memelerin ikisinde de aynı anda bir sürü iğne batması gibi acı oluyor. Çok şiddetli bir ağrı yapıyor. Bu normal midir? Dayanılmaz şekilde acıyorlar. Sezaryen oldum. 9 günlük daha bebeğim. Aktif şekilde emzirmeye devam ediyorum. Sütüm var mı yetiyor mu henüz bilmiyorum daha acemiyim. Bestlak kullanıyorum o yapar mı bu ağrıyı?