ilaydacemiko Doğumdan 6 ay sonra regl oldum ama reglim çok yoğun fazla bütün üstüm başım pijamalarım battı bu normalmidir doktorum yurt dışında 25 inde dönecekmiş size sormak istedim
motherisbackk ilaydacemiko bence öyle olması çok normal. Çünkü 9 ay zaten regl olmuyoruz. Bide doğum doğum sonrası derken hepten gecikiyor. Canınızı sıkmayın bir şey olduğunu düşünmüyorum ☺️ benim de aksine ilk regl çok hafif kanamayla oldu. 3. Ayda olmuştum. Ama 2. Regl çok kanamayla geçmişti
selimhankerem ilaydacemiko ilk regl çoğu kişide kanamalı geçiyor benimde öyleydi ilk dopumda bakalım bu ikinci nasıl olacak