Merhaba kızlar 4 aylık kızım geceleri çok güzel uyurken hiç uyanmazken şu an bir kaç gündür geceleri çok ağlıyor sürekli uyanıyor sebebini anlıyamıyorum kucağıma alıyorum biraz sallıyorum sakinleşiyor zaten gözlerini hiç açmıyor uykusu var belli ama bağıra bağıra ağlıyor