@“sgok” 9 aylık yaptırmıştım bende şuan 17 aylık kaynanam yardım etti Allahtan zor gerçekten çünkü oyun oynamak hareket etmek istiyodu ama kıpırdayamıyodu çok sıkılıyodu bidaha oğlum olursa erken yaptırırım heralde 3 4 aylıkken falan onun dışında 4 güne toparlıyolar her bezini açımca ilaçlarını kullanın sürün 🥰