Kızlar merhaba kızımın mama sandalyesi var ama tek başına banyo yaptırabilmem için banyo oturağı almak istiyorum kullananlar memnun mu, yandan ve önden açılan modelleri var hangisi daha kullanışlı, bir de kaçıncı ayda kullanmaya başladınız lütfen yazın