Bebeğim 4 aylık ve bir aydır her gün aynı saatte kakasını yaparken çok zorlanıyor yani detay verecek olursam gündüz her şey güzel gece uykusuna geçtikten sonra saat 2 den itibaren gaz sancısı bsşlıyor sabah 6 7 de ağlaya ağlaya çıkartabiliyor bu neden ya? Gündüz kullandığımız gaz damlası var