kullanici11 10 gün önce sezeryan ile doğum yaptım, tam iyileştim dediğim sırada sağ tarafıma kasığa doğru kramplarım girmeye başladı, özellikle lavabodan çıktıktan sonra sancı gibi saplanıyor. Bunu yaşayan var mı normal mi