Bebeğimin 6 da maması var 5.30 a alarm kurmuştum kalkmak için ama kalktım kı kalkmadım mı hatırlamıyorum. Bebeğim mırın kırın etmeye başladı 6.22 gibi uyandım oğlum daha yeni yedin ya diyip pışpışladım uyudu bende yattım hatta 9 maması için bile alarm kurmuşum ama 6.40 da uyandı çocuk ağlamaya başladı gazdan da değildi gazı olunca ayaklarını kendine çekiyor vermedim herhalde dedim gittim hemen mama yaptım verdim mamayı alınca sustu ama kafayı yicem yani cidden gram hatırlamıyorum uyandım mı uyanamadım mı 6 da mama verdiysem eğer 6.40 da bi daha vermiş olcam nolacak bu çocuk aç olmasa almazdı mamayı herhalde değil mi