Ozlem1901 Hanımlar merhaba yeni anne oldum ve oğlumu sünnet yaptırmak istiyorum hangi sünnet yöntemi daha iyi acaba cerrahi mi klemp yöntemi mi tecrübeli olanlar bilgi verebilir mi?
UcuBulunamayanBant Ozlem1901 bize doktorumuz eski usul yani cerrahiyi onermisti ben oglumu 2aylikken o sekilde sunnet ettirdim hicbir sıkıntı yaşamadık sadece ilk cisinde bi agladi sonrasinda aglamada vs hic olmadi cabucak iyilesti
simseklivekalpli Ozlem1901 klipsli oldu. Ne şişme morarma ne dikiş sorunu yaşadık çok rahat ettim. Bir oğlum daha olsa ona da klips tercih ederdim.
1anne1bebek___ Ozlem1901 yeni yöntem klipsli yaptırdık biz canım 3 aylıktı bence en iyisi dikiş yok dikiş izi yok çabuk da iyileşti
GezginPaNDa Ben klips yaptırmak istedim ama doktorumuz İlla cerrahi olmalı diye tutturdu, daha sağlıklı imiş cinsel fonksiyon icin ve cerrahi yöntem yaptırdık