yagizcinarsmom Herkesin ki farklı canım bende emziriyorum. Ama ikisinde de oldum hatta hâlâ düzene girmedi ayda 1 değilde 2 ayda 1, oluyorum diyebilirim. Ayın 21 inde 6 aylık olacak bebeğim. Böyle olursa da normal endişelenme şimdi oldun yaa aylarca adet olmayabilirsin. Düzene girmesi biraz zaman alıyor. 😊