Iscan 40 ım çıktıktan 4 gun sonra fln bi kanamm oldu az adet sannetım devamı gelmedi bikaçgun sonra yıne oldu yıne devam etmedi 64 gunluk oldu bebeğim dun yıne adet zannetım tıne devamı yok bikaç kere geliyor bitiyor ne bu böyle basına gelen var mı
umosko Iscan 2 ay 25 gün oldu sezeryan dogum yapalı 2 buçuk ayda kanamalar anca bitti diyebilirim yani ara sıra leke gibi geliyordu şuan akıntı geliyor sadece ancak bitti diyebilirim
Iscan umosko ya benim ilk doğumda 40 ımda bitti bikaç gun somra adet olmuştum hıç böyle bsy yaşamamiştım