Isırığa da benziyor el ağız ayak hastalığında yavaş yavaş ateş, ağzının içinin de döküp acıması, ellerin içi de olur ama yavaş yavaş önce ateş olur. Bir doktora götürün derim çünkü el ayak hastalığı ise dışarı çıkmaması gerekiyor. Şu an kardeşim el ayak hastalığı okula gitmiyor mesela diğer çocuklar için.