4 günlük anneyim, ilk günden beri sütümü vermek istedim Ama sütüm gelmemisti , agız kısmını zorlaya zorlaya elimle vermeye caliştim sonra sarılık oldu ve hastanede yattı malesef biberon kullanmak zorunda kaldık. Sütüm geldi şimdide o kocaman olan gögüs uclarım kayboldu cocuk tutamıyor, silikon uc aldım fakat bebegim uc kısmına bile yetişemiyor ne yapacagım kafayı yiyecegim.