Ikimelek1 20 aylık kızıma uyku tulumu almak istiyorum pijama ile bacaklari hep soğuk oluyor ama lc wakiki mağazasından hangi tog almalıyım?
hunilimomm Ikimelek1 evin iç derecesine göre aliyorm 21-23 arası değişiyor evin ısısı ama ben 2.5 tog aldım sadece. Atlet giydiriyorum altına yine yorgan örtüyorum ama açıyor tabi uyurken sıcacık oluyor
senuray Ikimelek1 hayır üstüne örtü örtmüyorum. bizdeki 1,5 tog ama evin ısısı 23-24 derece içine kısa kollu zıbın , bacaklarına ince pijama giydiriyorum
brcbykl hunilimomm bu sorun bende de var bizim evin ic derecesi 24-26 derece arasinda degisiyor 1.5 tog aldim , icine sadece atlet giydiriyorun ayaklari da ciplak acaba dogru mu yapiyorum 😐
hunilimomm brcbykl gayet iyi. Ayakta çorap olmaması gerek dolaşım açısından 2.5 tog alsan bu sefer terler