Kızlar kızım 11 aylık 1-2 aydır gündüzleri mememi ısırırdı sadece gece emziriyordum şimdi 2 gündür geceleri de ısırmaya başladı hem de hiç emziremeden ilk ağzına alır almaz ısırıyor ne yapmalıyım bıraktırayım mı çok da erken diğer türlü çekilecek çile de değil off zaten geceleri doğru düzgün uyumuyor şu an gece 3 den beri sallıyorum sürekli uyanıyor önceden memeyle uykuya geri dönerdi şimdi onu da almıyor valla tükendim bi akıl verin 🥺