Anneler sizce gerekli bir ürün mü bana biraz rahatlık gibi geldi bebeğim için bazen sağım yapıyorum dolapta ki sütü ılık suyla ısıtmayla uğraşana kadar falan ısıtıcıya koymak istiyorum daha hızlı olması için çünkü benim bebiş fazla beklemez çığlık kıyamet kopartır diye düşünüyorum sıcak suda ılınmasını bekleyene kadar sizce hangi marka almalıyım kiwi kullanan var mı yeterli geliyor mu yapabiliyor mu sizler hangi markalar kullanıyorsunuz öyle çok aman aman pahalı bir şey de olsun istemiyorum kısa sürede işimi görsün yeter