Oyuncağına yapışık sticker / etiket vardı kaşla göz arasında sticker yok oldu , öksürdüğünü duydum ama bir şey yutar gibi bir hali yoktu. Etrafa baktım sticker ı bulamadım. Yutmuş olabilir mi?
.
Eğer yutmuşsa kakada çıkar mı yoksa tehlikeli mi? Doktora gitmeli miyiz?
.
Durumunda rahatsızlık yok şuan ama midesine ta da bağırsağına yapışma orda tıkanma yapar mı , sticker ı oynadığı yerde bulamadım. Bana bir akıl verir misiniz?