Bebegim meme reddi yaşamasın diyekasik mama kullanmak istiyorum şuan 2 aylik 65 cc falan mama veriyorum doymaidfinu hissettiğimde. Ona gore kaşık biberonlar var mı acaba ccsi uygun olan .meme reddi yaşanmaz sanırım dimi kaşık bibronda.?ne yapmaliyim sizce önerdiğiniz marka biberonu var mu .Sadece uc seklinde sayılıyor mu ki