Cuma günü kızım 6 ay aşılarını oldu
Genelde hafif atlatır , ama cumadan beri atel yokta huysuz böyle biberon reddimiz başladı
Uyku reddi
Gündüz zaten 10 dk hadi bilemedin 30 dk
Akşamları gece uykusuna geçişte zorlanma
Geceleri herhangi bir saatt kalkıp geri uyumama
Tavana bakıp duruyor gece 3-4 farketmez
Yere minderine koyuyorum yuvarlansın diye tuvalete gidicem bas bas bağırıyor ,
Dişmi desem daha anlamıyorum damakları belli değil
Yani anlıycağınıx gümbür gümbür geldi
Canları sağolsunda mama yememesi sıkıntı süzüldü çocuğun 🥲😊