
Bugüne kadwr defalarca hastaneye götürdüm çocuk doktoru cildiye gerekli her bölüme gittik birkaç kez çocuk doktorlari genelde alerji dedi ama yüzünde o zamanlar yoktu sırtında bunun gibi değil ufak isilik şeklinde çok vardı ilk gittiğim cildiye %50 ihtimalle uyuz dedi yine yüzünde yoktu sadece sirtiydi carsamba günü de başka cildiyeye gittim yine yüzünde yoktu sırtında biraz fazla ufak ufak isilik gibiydi uyuz bu dedi ve dün bı anda kızımın yüzünde ufak bir kızarıklık oluştu sabah uyandığımda ise yüzü bu hale gelmişti başına gelen varmı sizce bu ne pazartesi tekrar gidicem ama aşırı endişeliyim uyuz böyle bir şey mi uyuz değilse de ne olabilir bu alerji böyle mi