Gknrfatih Merhaba arkadaşlar bebeğim 11 günlük günün çoğunluğu hep uyuyor ve hiç ağlamıyor sarılık yok değeri normal sizlerde böyle durumda olan var mı endişeleniyorum birsey mi var diye mama veriyoruz meme almıyor
Busranur05 Gknrfatih benim oğlumda 2 hafta full uyudu sarılıkda yoktu . Doktorumuz yenidoğan döneminde günlük 18-20 saat uyumaları normal demişti. Ama muhakkak 2 saatte bir uyandır doyur o anlamaz uyur Allah korusun sarılık yükselir
MadamMommy Gknrfatih ilk 3 hafta normal canım sonra başlar ağlamaya uyumamaya iyice dinlen bu süreçte kendini hazırla 😊
ayselina58 Gknrfatih benimde öyle hep uyuyor sarılığıda yok gece uyumuyor ama gündüz uyuyor gecede dakika başı emiyor
Milkecskun Daha yenidoğan bebek olduğu için gayet normal. Neredeyse ilk 20 gün böyle uyur bebekler. Siz iki saatte bir doyurmak için uyandırın. Sarılık olmaması için. Benim bebeğimde sürekli uyurdu sarılık oldu sanardım. Ama normalmiş
Dokuzkasimbebesi Gknrfatih benim bebeğim de öyle 8 günlük sadece canı yandığında ağlıyor diğer şeylerde mirildanıyor