Kızlar oğlumun öksürüğü yok ama hırıltısı ve tıkanıklığı var serum fizyolojikle burun yıkaması yapıyorum sonrasında otribebe aspiratörle çektiriyorum kalanlar , 3-4 gündür akşamları uyurken ayaklarının altına da vicks baby BALM sürüyorum masaj yapıyorum ayaklarına rahat uyuyor vicks i eczacı önerdi ama ben hiç zararını bilmiyorum doktorumuza da henüz sorma fırsatı bulamadım , kullanmalı mıyım doğru mu yapıyorum yoksa bir daha kullanmasam mı zararı nedir ?