Kolikanne Benim oglumu anlatmissiniz resmen. Kolik mi gazlı mi bilmiyorum. Aşırı gazi var sürekli ve akşamları 10-11 e kadar ağlıyor. Bu aralar daha da fena oldu uykulari da uyanık olduğu süreler de. Full aglak modda. Ağlayarak günlüğümüze yazicaz gibi mecbur. Atak diyolar gaz diyolar kolik diyolar ama çözüm, çözüm yok 🤧Çözümü zaman