Cinarinmelek_annesi07 Zeliha24 bizimki de 2 3 hafta olmustu Allahim insallah bidaha yasamam cok zordu cook
[silindi] Zeliha24 siz benim yaptığım hataya düşmeyin benim sütüm de çoktu sağıp depolamıştım hep bir süre idare etti ama artık hep mama kullanmak zorundayım çünkü sütüm de kesildi emmeyince. Mama kadar masraflı bir şey yok malesef
Deletedmom110 Zeliha24 evet emiyor 6 ay 23 günlük. Hep uykudan uyanınca teklif ettim. Ayakta emzirdim gezerek biraz. Öyle öyle geçti ama baya uzun sürdü
Zeliha24 tubabdullah uyanık verdğinizde emmiyo kucağınızda kendini geri atıp ağlamaya başlıyo aç olsa bile almıyosa meme reddi
Yagmur92 Zeliha24 benim bebeğimde aynı bu şekilde bir haftadır. Ek gıda da alıyor 7 aylık. Çözümü var mı ne yapmamız lazım , sütüm azalır diye korkuyorum tamamen bırakır mı emmeyi
Zeliha24 Yagmur92 valla şuan 6 ayına kadar emzirsem kafi diyorum 3 ve 6 ayında oluyomuş siz bebeğinizi iyi gözlemleyip sebebini bulun bence
Duru1- Benim kızımda ufak bi soğuk algınlığı geçirdi o zamandır gündüzleri iştahla emmiyor kucağımda kendini geri itiyor ısrar etmiyorum artık acıktığından eminsem yan yatarak emziriyorum o şekilde güzel emiyor denediniz mi o şekilde
Zeliha24 Acemianne88 nasıl sabreddiniz ara ara mı oldu yoksa hep o şekilde mi bitti 6 aydan sonra kendi isteyerek emiyo dediler
melisaninannesi Zeliha24 uykudan uyandıktan sonra hiç bekletmeden veriyorum dikkatini dağıtacak her şeyi uyurken kaldırıyorum kimse olmamasına dikkat ediyorum özellikle karanlığı tercih ediyorum mama veriyorum ama 30 cclik o da gündüzleri ve çay kaşığıyla biberon asla vermeyin