Cocukgelisimcimomy Kızlar benim saçlarım aşırı kıvırcık ve kalın telli bu yüzden zor düsleşiyor ,bana uygun saç düzleştirici önerisi olan var mı ? Fiyatı çok pahalı olmasın ailevi bazı sorunlar yüzünden para çok sağa sola gitti uygun fiyatlı olsun 🥲
Snglkargc_0107 Cocukgelisimcimomy valla ben yıllardır aprilla beyaz rengini kullanıyorum hem dolaptan flan aldım ilk aldığım bozulunca ama çok memnunum yıllardır kullanıyorum uygun da oluyor ama son zamlarla onlarda da illa ki artış olmuştur
mylittlegirl Lorealin Steampod’unu kullanıyorum ve çok beğeniyorum. Buharla düzleştirdiği için saça normal düzleştiriceye kıyasla daha az zarar veriyor ve yumuşacık yapıyor.
Synmannesi Remigton bende ki kaç senedir kullanıyorum 10 sene var çok iyi arkadaşıma dedim aynısın dan almış seri hala satılıyor en iyisini almıştım o zaman
-Kuzika- Remington kullaniyorum keratinli olanindan ya remington yada philips al derim uzun vadeli dusunuyorsan
-Kuzika- Cocukgelisimcimomy zaten fiyatlar almis basini gitmis simdiki fiyatla 1 ay sonraki fiyat arasinda feci fark var almisken iyisi olmali bencede saçı kırmamalı mesela elektriklendirmemeli üstünden 50 kere gectirmemeli gibi gibi. Ama param olsaydi philips yeni cikan gri titresimliden alirdim şahsen 1 geciste jilet gibi yapiyor. Remington keratinlide ona yakın
Eflinim_2022 Cocukgelisimcimomy Yıkllardır beko kullanıyorum cok iyi fıyatı ne kadar bilmiyorum coktan almışım daha bekardım
bunemeselaa Cocukgelisimcimomy rowenta elite kreatin shine aşırı memnunum yıllardır kullanıyorum saçlarım kıvırcık olmasına rağmen memnun kaldım bozulmasın diye dua ediyorum 🤣 bozulursa yine aynısını alacağım
gulsmkara1 Cocukgelisimcimomy aprilla kullanıyorum çok memnunum fiyatıda uygun fiyat performans ürünü bence