9-10 ay civarı bebeği olanlar kendi rutinlerinden bahsederlerse sevinirim. Postu açma sebebim aslında gün içerisinde katı gıda öğünleri ve uykular düzenli saatlerde gidince nerdeyse hiç meme aramadığını, emzirme sayımızın çok azaldığını farkettim ve tedirgin oldum biraz. Sizlerin rutinlerini merak ediyorum ve önerilerinize açığım.
Bizim kabaca şu şekilde;
07:00 gibi güne başlama ve ilk emzirme
08:00-09:00 kahvaltı
10.00 1. uyku
12:00 -13:00 öğlen yemeği
14:00 2. uyku
16:00 meyveli ara öğün
18:00 akşam yemeği
20:00 gece uykusu (öncesi emzirme)
Geceden sabaha kadar da 1 veya 2 defa emiyor.