Kızlar gerçekten cok zor durumdayım. 18 aylık kızım var ve neredeyse doğduğundan beri pişikten çekiyorum. Yapmadığım sey kalmadı ama bi türlü gecmiyo bi kaç gün geciyo gibi sonra tekrar kötüleşiyo. Cok da dikkat ediyorum bezini sürekli değiştiriyorum bi cok kremi de denedim ama yok tamamen geciren veya önleyen olmadı. Birde cok fazla kaka yapıyor ve bi 5 dk kalsa bile kaka hemen pişiriyo 🥺 var mı benim durum da olan ve care bulan ?