Kızlar bende bir buçuk aydır süren öksürük var önceden yoktu bu durum dün dayanamadım acile gittim rontgen çekti birşey görünmüyor ama sen göğüs hastalıklarına git dedi fakat 3 tane ilaç yazmış dedim ne alaka teşhis koymadan ilaç yazdı . Ama ASIL SORUM ŞU , bu öksürük özellikle gece çoğalıyor ve bazen uykuya dalacağım zaman şöyle bişey hissediyorum ( tam anlatamayabilirim çok değişik bir his ) aslında nefes alamama değil de bogazıma ciğerlerime nefes fazla geliypr gibi çok bi doluluk hissi yaşıyorum ve öksürme geliyor yada toz kaçması gibi değişil bişey tam anlatamıyorum . Ve tam kalbimi hissediyorum atısını uyku arası bir anda saniyelik bir kalp ritmim değişiyor son 3 4 haftada 3 kez oldu bu durum aynısını yaşayan varmı ? Umarım anlatabilmişimdir